Kallelse till Årsmöte 2023

Kallelse till årsmöte 2023 Svenska Rasklubben för Finsk lapphund inbjuder alla sina medlemmar till årsmöte.

Datum: 11 mars 2023 kl 13.00 Plats: digitalt/zoom
Anmäl ert deltagande (obligatoriskt) till mail@finsklapphund.nu senast den 4/3 2023.

Mer information kommer löpande på vår hemsida finsklapphund.nu. Årsmöteshandlingar kommer att finnas på hemsidan. Motion som du som medlem önskar få behandlad vid årsmötet ska skriftligen och undertecknad lämnas till styrelsen senast sex veckor före årsmötet, dvs senast 28 januari.

Har du förslag till valberedningen eller är du själv intresserad av att sitta med i styrelsen kommande verksamhetsår, kontakta valberedningen via mail; valberedningen@finsklapphund.nu

Du som anmäler dig till årsmötet kommer att få en länk + instruktioner via mail senast förmiddagen den 11 /3. Viktigt att veta att du inte kan delta om du inte har föranmält. Se gärna till att ni har en giltig mailadress kopplad till ert medlemskap via exempelvis Mitt SKK (se skk.se). Om ni inte fått en länk till mötet, titta så att den inte hamnat i skräpposten.

OBS! Sista Anmälningsdag 4/3 2023

Underlag till mötet hittar du genom att klicka här